امداد خودرو شیراز پیشرو با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و با رعایت اصول حرفه ای و احترام به حقوق مشتری آماده خدمتگزاری به شهروندان عزیز جهت ارائه تمامی خدمات امداد خودرو از قبیل انواع یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در شیراز می باشد.

گالری

تلفن های تماس

ایران، فارس، شیراز

شماره خودروبر در شیراز

ایرادات رایج خودرو

ایرادات رایج خودرو که می توان گفت برای همه رانندگان رخ داده است دلایل متعددی دارد که ما در این بخش به اختصار به ذکر آنها می پردازیم.

یک راننده باتجربه می بایست که این مشکلات و دلایل احتمالی رخ دادن آن ها را بداند و در سریعترین زمان ممکن برای رفع آنها اقدام کند.

کاملا بدیهی است که عدم توجه به این علائم ممکن است خسارات سنگینی به خودرو وارد کند پس در شناسایی و رفع آنها کوشا باشید.

 

امداد خودرو سیار و یدک کش در شیراز

 

رایج ترین ایرادات خودرو

ایرادات رایج خودرو که می توان گفت برای همه رانندگان رخ داده است دلایل متعددی دارد که ما در این بخش به اختصار به ذکر آنها می پردازیم.

یک راننده باتجربه می بایست که این مشکلات و دلایل احتمالی رخ دادن آن ها را بداند و در سریعترین زمان ممکن برای رفع آنها اقدام کند.

کاملا بدیهی است که عدم توجه به این علائم ممکن است خسارات سنگینی به خودرو وارد کند پس در شناسایی و رفع آنها دقت فرمایید.

 

1- بالا رفتن آمپر آب

همانگونه که مشخص است دلایل بالا رفتن آمپر آب خودرو افزایش ناگهانی دمای آب خودرو می باشد. بسیاری از این قبیل مشکلات مرتبط با افزایش دمای آب بوسیله مکانیک سیار شیراز پیشرو در محل شما قابل رفع است و در موارد خاص کارشناسان ما در امداد خودرو شیراز پیشرو بوسیله یدک کش خودروی شما را به تعمیرگاه های مجاز و نام آشنا منتقل خواهند کرد تا رفع ایراد خودرو صورت گیرد.

بطور کلی هر ایرادی که در سیستم گردش آب صورت گیرد، اعم از نشتی یا گرفتگی، خرابی پمپ و غیره باعث بالا رفتن دمای آب و روشن شدن چراغ آمپر خودرو می گردد.

کارشناسان فنی در بخش مکانیک سیار شیراز پیشرو قادر هستند نشتی در سیستم آب رسانی، خرابی لوله ها یا واتر پمپ و خرابی ترموستات را در محل شما رفع نمایند و یا در صورت نیاز خودرو بر های شیراز پیشرو اتوموبیل شما را در هر نقطه از شهر شیراز در کمترین زمان ممکن به تعمیرگاه مورد نظر شما منتقل خواهند کرد.

 

2- صدای غیرعادی

هر صدای اضافه در خودرو می تواند به منزله علامت هشداری باشد که تشخیص به موقع آن می تواند از آسیب جدی و هزینه های گزاف بعدی جلوگیری نماید.

بعنوان مثال صدای ساییده شدن لنت، شکستگی بلبرینگ، جلوبندی آسیب دیده، کمک فنر خراب و مواردی از این قبیل توسط یک کارشناس خبره به سادگی قابل تشخیص است.

در صورت شنیدن هرگونه صدای اضافه در هنگام رانندگی خودروی خود را خاموش و در محل ایمن پارک کرده و با مکانیک سیار شیراز پیشرو تماس حاصل فرمایید تا در صورت امکان رفع ایراد در محل شما صورت پذیرد یا بوسیله یدککش خودروی شما به تعمیرگاه منتقل گردد.

 

3- لرزش های غیر عادی خودرو

گاهی اوقات در هنگام رانندگی یا ترمز کردن متوجه لرزش های غیر عادی در خودرو می شوید که ممکن است در اثر ایراد در سیستم ترمز، خرابی پلوس، دسته موتور و یا سیستم تعلیق خودرو به وجود بیاید.

این چنین مواردی میبایست حتما در تعمیرگاه صورت پذیرد بنابراین در موارد مشابه با امداد خودرو شیراز پیشرو تماس گرفته تا نسبت به حمل خودروی شما بوسیله یدک کش اقدام گردد.

“درصورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در امداد خودرو شیراز پیشرو تماس حاصل فرمایید.”

شماره های تماس:

09178982070  –  09360807778  –  09302442070  –  07137261189

 

نویسنده

امداد خودرو شیراز

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *