امداد خودرو شیراز پیشرو با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و با رعایت اصول حرفه ای و احترام به حقوق مشتری آماده خدمتگزاری به شهروندان عزیز جهت ارائه تمامی خدمات امداد خودرو از قبیل انواع یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در شیراز می باشد.

گالری

تلفن های تماس

ایران، فارس، شیراز

شماره یدککش در شیراز

انتخاب لاستیک مناسب

لاستیک نقش بسزایی در عملکرد اتوموبیل و بهبود کارایی و ایمنی آن دارد. با انتخاب لاستیک مناسب و استاندارد، ایمنی خودروی خود و سرنشینان را افزایش خواهید داد.

همچنین انتخاب لاستیک مناسب باعث میشود خودروی شما روان تر کار کرده و مصرف سوخت را نیز کاهش می دهد.

اگر در هنگام خرید لاستیک نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان فنی امداد خودرو شیراز پیشرو تماس حاصل فرمایید تا با راهنمایی و تجارب خود به شما کمک کنند.

 

امداد سیار در شیراز
خودروبر و مکانیک سیار در شیراز
 
در هنگام خرید لاستیک خودرو چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟
  • بودجه

قطعا مهمترین عامل در خرید بودجه شماست که باعث می شود شما طیف وسیعی از لاستیک های ایرانی یا خارجی را در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

  • کاربری

اگر صرفا مالک یک خودروی شخصی هستید و در مسابقات یا برنامه های آفرود شرکت نمیکنید لاستیک های چهار فصل گزینه مناسبی برای انتخاب هستند.

  • اقلیم

با توجه به محل زندگی خود و اینکه در طی فصول مختلف چه اختلاف درجه آب و هوایی را تجریه می کنید شاید نیاز باشد دو سری لاستیک مخصوص زمستان و تابستان خریداری کنید بخصوص اگر در مناطق کوهستانی زندگی می کنید که در طی فصل های سرد پوشیده از برف است.

  • تاریخ انقضاء

نکته بسیار مهم این است که تاریخ انقضا تایر به استفاده یا عدم استفاده از آن وابسته نیست، پس خرید لاستیک استفاده نشده اما تاریخ مصرف گذشته اصلا ایده مناسبی نیست.

  • سایز

سایز لاستیک خودرو را همیشه با استفاده از استاندارد های ذکر شده در دفترچه راهنما خریداری کنید و دقت کنید که قطر رینگ خودرو عامل تعیین کننده اصلی در انتخاب سایز است که معمولا بر اساس اینچ نوشته می شود.

  • زمان مناسب خرید

دو عامل مهم تاریخ انقضا و بررسی فیزیکی به منظور مشاهده عیوب فیزیکی در لاستیک خودرو میتوانند در زمان خرید تایر جدید تاثیرگذار باشند.

  • آج لاستیک

به این نکته دقت کنید که لاستیک هایی با عمق شیار کم در فصول سرد سل و بخصوص شرایط جوی برفی عملکرد کمتری به نسبت لاستیک هایی با عمق شیار بزرگ تر خواهند داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا گزینه های دیگری نیز در انتخاب لاستیک مناسب خودرو تاثیر دارند که به لحاظ تخصصی قابل بررسی هستند.

درصورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مکانیک سیار شیراز پیشرو تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس:

09178982070  –  09360807778  –  09302442070  –  07137261189

نویسنده

امداد خودرو شیراز

(2) دیدگاه

  1. اکبر
    ۲۴/۱۱/۱۴۰۰

    سلام ممنون از امداد خودرو شیراز پیشرو … واقعا اطلاعات خیلی خوبی بود. کوتاه مفید و مختصر.
    مرسی

  2. علیرضا
    ۲۴/۱۱/۱۴۰۰

    سلام اگر میشه در مورد این اعدادی که روی لاستیک نوشته میشه هم یه توضیح مختری بدین.
    تشکر

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *