امداد خودرو شیراز پیشرو با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و با رعایت اصول حرفه ای و احترام به حقوق مشتری آماده خدمتگزاری به شهروندان عزیز جهت ارائه تمامی خدمات امداد خودرو از قبیل انواع یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در شیراز می باشد.

گالری

تلفن های تماس

ایران، فارس، شیراز

شماره امداد خودرو در شیراز

توقف ناگهانی خودرو

عمده دلایل توقف ناگهانی ناشی از سیستم سوخت رسانی، سیستم برق رسانی و یا پارگی تسمه تایم می باشد.

چنانچه در هنگام حرکت خودرو شما متوقف یا خاموش گردید جهت جلوگیری از بروز خسارت بیشتر با مکانیک سیار شیراز پیشرو تماس حاصل نمایید تا تعمیر کاران مجرب ما به محل اعزام و درصورت امکان خودروی شما را در محل تعمیر نمایند و یا در غیر این صورت بوسیله یدک کش یا خودرو بر اتوموبیل شما را به تعمیرگاه مورد نظر حمل نمایند.

 

امداد خودروبر در شیراز
امداد خودرو و مکانیک سیار در شیراز

 

رایج ترین ایرادات در توقف ناگهانی خودرو

. کمبود سوخت

اگر گیج هشدار کمبود سوخت خودروی شما دچار ایراد باشد و هشدار کمبود سوخت دریافت نکنید شما متوجه اتمام سوخت خودرو نخواهید شد و یا در روز های بسیار سرد که امکان یخ زدگی سیستم سوخت رسانی وجود دارد این مشکل باعث قطع جریان سوخت گردد و خودروی شما در حال حرکت خاموش گردد.

لازم به ذکر است که نشتی در مخزن سوخت یا لوله های اتصال آن نیز می تواند موجب کاهش سریع و قطع سیستم سوخت رسانی گردد.

. سیستم ضد سرقت

در برخی موارد ایراد در سیستم امنیتی خودرو شما می تواند منجر به خاموش کردن سیستم پیشران خودرو کرده و موجب توقف ناگهانی خودرو گردد که در این حالت میبایست سیستم امنیتی را قطع کنید و به دنبال رفع ایراد آن باشد.

. شمع‌ها

سیستم احتراق خودرو با مخلوط کردن سوخت، هوا و ایجاد جرقه تولید انرژی می کند. درصورتی که شمع های خودرو شما فرسوده باشند و نتوانند جرقه لازم را تامین نمایند این چرخه دچار نقص شده و خودرو از حرکت باز خواهد ایستاد.

همچنین خطا در سنسور میل‌ لنگ، ای سی یو و میل‌ بادامک نیز می ‌تواند در عملکرد شمع ها اختلال ایجاد کنند.

. ECU

Ecu یا همان مرکز کنترل پیشران خودرو سامانه ای کامپیوتری است که کنترل کارکرد سامانه های مختلف پیشران مانند تزریق سوخت را کنترل می کند. بنابراین اختلال در این قطعه باعث توقف خودرو می گردد.

. انژکتور

سنسور کنترل تزریق سوخت با ECU ارتباط دارد است. درصورتی که سنسور مذکور بطور صحیح عمل نکند اطلاعات ناقص به ECU ارسال شده و باعث توقف خودرو می گردد.

. سوئیچ احتراق

نقص در سوییچ احتراق ممکن است مانع از استارت خوردن خودرو نشود اما پس از طی مسافتی باعث توقف خودرو شما می شود. یکی از روش های تشخیص این نقص کاهش محسوس قدرت خودرو است.

. نقص دریچه گاز

شیر موجود در بدنه دریچه گاز ممکن است بدلیل تجمع کربن طبیعی عمل نکند و در نهایت باعث توقف ناگهانی خودرو گردد. جهت رفع این مشکل می توانید از تمیز کننده کاربراتور استفاده کنید.

“درصورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در امداد خودرو شیراز پیشرو تماس حاصل فرمایید.”

شماره های تماس:

09178982070  –  09360807778  –  09302442070  –  07137261189

نویسنده

امداد خودرو شیراز

(1) دیدگاه

  1. علی
    ۲۴/۱۱/۱۴۰۰

    سلام البته برا من بخاطر رله دوبل بود که توی حرکت خاموش شد… دیگه زحمت دادم به شما و حل شد مشکل خدا رو شکر. ممنون از تیم خوب امداد خودرو شیراز پیشرو

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *